Sekiz aylık bebeğim var bebeğim 4.5günde 1 avuç dolusu balgam atıyor ve bu geçmiyor üç aylıkken falan da vardı antibiyotik ventolin yazıp eve gönderiyorlar ama ben bu çocukta neden bu kadar balgam oluşuyor anlamıyorum çok çabuk hasta oluyor bu kış üç kere hasta olduk Crp 69 çıkmıştı Evim sıcak 24:25 derece dışarıya da çok fazla çıkmıyorum aşırı terleyen bir bebek arabada gidiyoruz yine terliyor yani evle alakalı bir durum değil bana yardımcı olur musunuz