gg3848 oğlum 1 yaşında. Hem gündüz hem gece mamayı kesmiştim 3 hafta önce. Önce gündüzü kestim çünkü öğünlerini güzel yiyordu. Gündüz 2 kez uyuyor ve uyumadan 1,5 saat önce yemeğini yediriyorum genelde. Uyku zamanlarında su ile uyutuyorum. Geceyi de bir hafta süre tanıdım kendime. Yani bende gece ayakta kalacak kadar dirayetimi topladım öncelikle. İlk başlarda her uyandığında mama yapıyordum sonra pışpışlamya başladım 4ten 3e 3ten 2ye 2den 1 e derken şehir değiştirdik ailemin yanına gittik malum Ankara’da buz gibi ve bademcikleri şişti. 1 hafta hiiiiç bişeyi ağzına sürmedi ve tüm düzen bozuldu🤣geleli 4 gün oluyor ve oğlumun sağlık durumu da iyi şükür tekrar öğünlerini yemeye başladı gündüzü kestik gece 1 kez veriyorum ve bir de yatmadan önce veriyorum. Gece uyandığında öyle çok çığlık kıyamet olmadan uyanırım hep doğduğundan beri. Öyle mızıldamaya başladığı an pışpışlayıp kucağıma alıp sallayıp bazen ayağıma alıp uyutarak gece beslemesini azalttım. Son 1 kaldı işte. Hatta bende tamamen bırakmayı düşünüyorum biraz daha kendini toparlasın hastalıktan yeni çıktık diye çok uğraşmıyorum. Gündüz beslenmesi ne kadar düzenli ve iyi olursa gece acıkma ihtimalleri azalıyor ve gece uyandıklarında genelde uyku geçiş sürelerinde uyanıyorlar aslında acıktıkları için değil. Biberon alışkanlığından dolayı. Ben bebeğimin gelişimi konusunda chatgpt den aşırı derecede yararlandım ve gerçekten düzenimizi öyle kurduk diyebilirim. Mesela sabah uyandı 08:00 yazıyorum chatgpt ye . Ne zaman yemek yesin ne zaman uyusun boyu kilosu kaç aylık olduğunu da ekliyorum. Ne yapmam gerektiğinin hepsini listeliyor. Örneğin 14:00 da yemek yedir diyo ben 14:30 da yedirirsem bildiğin yemeğini yemiyor huzursuzlanıyor. Denemenizi tavsiye ederim