aybukesimsek alparslanmomms tabiki bitmez illa tadilat çıkar ama zaten henüz ev bakmadan mutfak dolabı ve banyoyu değiştiririz yatak odasına da gardolap yaptırırız diye konuşuyoruz onlar için bütçe zaten ayırmış olduk evet ben ısrar etmem sözünden vazgeçmezse zorlanmazsa 17 alsın en azından en üst model
aybukesimsek dunyambebegim şükür canım eşimin ailesi 110 tane çeyrek altın verdi üstüne biz koyuyoruz 2 buçuk yıl oldu evleneli düğün takılarım 15 gün sonra arabaya gitti oğlum doğduktan sonra başladık birikime şuan toplam 3 milyona yakın var ve oyurdugum şehir küçük o civarda evler de
dunyambebegim aybukesimsek Maşallah canım cook güzel para İnşallah gönlünüze göre olur eşinizin ailesine de bravo ne kdar güzel cnm .
aybukesimsek dunyambebegim sağol canım evet sağolasın öyle bir destek çıktılar tam bir yıl önce şubatta kaynıma aldılar 4 yıllık evli 110 çeyrek verdiler onlar tamamladı eksik geldi biz borç verdik şimdi biriktirdi yine kayınpederim kaynımda borcunu bitirsin sağ Salim alalım bizde Allah herkesin gönlüne göre versin
SheDoesntCare aybukesimsek ben kullanıyorum , 17 pro max ama memnun değilim, 16 pro max daha iyiydi , birde alırsanız gri alın bence turuncu biraz zaman sonra güzel gelmiyor bende öyle oldu .
aybukesimsek SheDoesntCare 17 pro ve maxı almaya şuna gücümüz yok canım aslında var da mesela aradaki farkı vermek yerine altın altıırz diyr düşünmüş eşim evet zaten pro max alsaydık gri alırdım turuncu çok klişeleşti ama 17 alırsak eğer ada çayı rengi hoşuma gidiyot
aytenlikadin aybukesimsek 2 yıl öncede bana eşim 11 aldı telefonum bozulmuştu ama dedımkı 13 al o zamanlar 15 yeni çıkmıştı çalışan demıskı 11 daha iyi 2 yıldır kullanıyorjm yeterli kamerası falanda guzel işimi görüyor
yenibir aybukesimsek ben kullanıyorum bir özelliği yok sadece hafıza belleği iyi çok şey alıyo onun dışında kamera kullanımı iyi bu kadar 🙃
Esmabetul aybukesimsek yaklaşık 1 yıldır 17 kullanıyorum çok memnunum herseyiyle harika bir telefon 🫠