Kızımın saçlarında uzuun zamandır kepek gibi döküntü, yaglaninca kaşınma vardı. 2 3 hafta önce yaraları farkettim. Doktor egzama, ömür boyu da sürecek derimizi degistiremiyoruz dedi. Konazol ve ectopix s verdi.
Bu şampuanı görmüştüm iyi geliyor diye deneyen oldu mu, ömür boyu çekecek mi çocuğum cidden 🤦🏻♀️
