poyrazmom2604 5 gram ajda kullananlar var mı çok mu ince daha önce kullanmadım 20 gram kalın bileziğim var onu bozup ajda yapmak istiyorum ama 5 gramdan 4 tane eder heralde veya 10 gramdan 2 tane sizce hangisi mantıklı
deniz515_ poyrazmom2604 10 Gr bile ince oluyo ben kullandım da yani 5 gram i düşünemiyorum bile var mıdır varsa da çok aşırı ince durur tavsiyem 10 Gr iki tane yapın
Mmeelliikkeee poyrazmom2604 10 bile çok ince oluyor.. en ideal 15 gr da duruyor bence . Ama yine de 5 yerine 2 tane 10 gr almayı tercih ederim
Lolik poyrazmom2604 10 gramlık bile yamuluyor 5 gr günlük kullanım için alacaksan hiç kullanışlı olmaz
Deletedmom_875 10 gram bile sert darbede vs sekli bozuluyor bükülüyor bence 5 gr cok ince en azından 10 gr olmalı
deniz515_ poyrazmom2604 evet çok çıkarıp takarsaniz yada bi yerecarparsaniz evet yani benimki bı kere ağır bı derbe almıştı ve baya yamulmustu
Deletedmom_875 poyrazmom2604 Kesinlikle. Ekleyebilirseniz en azından 12 13er gram olsa hatta daha iyi olur
allwrite 10 gr bile bükülüyor, 5 gr ip gibi bir şeydir herhalde. Bebeğiminki 5 gr, o bile çok ince. Direkt 20 gr alabilirsiniz eğer istediğiniz ajda ise. Benimkiler 20 gr, eğilme bükülme olmadı.
aybukesimsek poyrazmom2604 bende 6 tane 10 gr Ajda var 3 ü düz 3 ü su yolu model ama bunlar bile 10 gramken çok fazla yamulma yapıyor
alpmila poyrazmom2604 benimki 10 gr idi o bile inceydi eziliyordu ben iş yaparken bile takmıyordum ona ragmen sürekli yamuluyordu 5 gr hiç tavsiye etmem
nurten1411 poyrazmom2604 bence 15 gramlıklardan al kayınvalidem bana doğum hediyesi 10 gram Ajda takmıştı çok fazla eğilip bükülüyordu ki 5 gramın iyice formu bozulur bence