Selam hanımlar iyi akşamlar. Daha önce duyanınız vardır illaki. Önceki senelerde çok yaygın olan bu hesaplama yapılarak çocuklarına isim koyuluyormuş. Anne babanın ve çocuğun tam adını arapça yazarak hesaplanıyor. Bizimki akıl 7 fikir 9 çıktı. En yükseği 9/9 çıkan isim ve çok nadir çıkıyor.Hatta çok yakın bir arkadaşım, Ayşe sare koyacaktı akıl ve fikir çok düşük çıkıyor diye, Ayşe hüma koydu. Çocuğunun akıl ve fikir puanını merak eden varsa alta adınızı , eşinizin adını ve çocuğunuzun adını yazın hesaplayalım 🙃 soyada gerek yok.İnanıp inanmamak size kalmış😇