Demett_k cilginhatun2 domol un fırın temizleyicsi var akşam sıkıyorum sabaha kadar bekletiyorum. sonra sabah siliyorum tertemiz oluyo.
KendiEvimdeDeplasmandayim cilginhatun2 porçözün fırın temizleyicisini aldım fırını ılıtıp sıkıyorum sonra siliyorum beğendim ben güzel.
anfzya KendiEvimdeDeplasmandayim bence bunu denemeyin bir daha🥴yada bnm şansıma aynı sizin dediğiniz gibi bende temizlemiştim sonuç fırınımın alt zemini delindi
rana0234 Genelde karbonat,sirke ile temizliyorum.Mumkun olduğunca kimyasal kullanmama çalışıyorum,yemeklere siner diye.
KendiEvimdeDeplasmandayim anfzya aynı şey mi benimki porçöz markasının fırına özel çıkardığı temizleyici. Duymamıştım hiç
anfzya KendiEvimdeDeplasmandayim evet porçözün fırın temizleyicisi bende şaşırıp kaldım çok büyük değil ama neticede delindi
aybukesimsek cilginhatun2 yok işlemiyor akşam fırın yemeği yapmıştım işim bitince sıkıp beklettim yemekten sonra hemen temizledim biraz boşta çalıştırdım uzun zamandır onu kullanıyorm herhangi koku yok