bosbelesisler 14 aylık oğlum 1 haftadır evin içinde gözümün içine baka baka kendine vuruyor, ilk başta kızıp sakın yapma hayır kendimize vurmuyoruz dedim, ben böyle tepki verince daha fazla yapmaya başladı. Hayır dedikçe daha çok olmaya başladı. Şuan güzel bir dille anlatıyorum. Kendimize vurmamalıyız, kimseye vurmamalıyız, işte cici yapalım sevelim kendimizi diyorum. Ben böyle yapınca hemen cici yapıyor kendine, ama arada yine vuruyor. Tepkisiz kalıyorum, sanki görmemiş gibi davranıyorum, geçici bir durumdur diyorum, Umarım doğru yapıyorumdur bakalım ne zaman bitecek