Bebeğim dişleri çıkmaya başladı altı iki dişi bayağı belirginleşti emerken çok ısırıyor ve acıyor karnı doyduktan sonra ısırmaya başlıyor ve çekemiyorum çektikçe ağzıyla sündürüyor Göğüslerimin uçları hep yara oldu buna bir çözüm yolu var mı ısırmaya başladığı anda emzirmeyi kesiyorum biraz bekliyorum anlasın yanlış olduğunu diye ama anlamıyor 8 ay 9 günlük.