Kızlar bugün sabah kızım aşı oldu 2. Ay aşısı ama sabahtan beri çok huzursuz çok ağlıyor bacağının biri şişti 4 5 saattir beni emmiyor çok ağlıyor paranox fitil koyduk calpol verdik ama hala aynı çok ağlıyor sizinde öyle olan var mı ne yapabilirim 😞😞😞😞bi bebek 3 4 saat ağlar mı hiç susmadan ya çok çaresiz hissettim ilk kızım böyle olmamıştı