Aöf tıbbi sekreterlik bölümünde kaydım vardı 1 sene okuyup atanamayacagimi düşündüğüm için bıraktım. Şimdi artık kayıt yenilegmedigim için kaydım silinecekmiş. Ayrıca bide adalet mezunuyum aofden ama DGS ile hukuga geçmek çok zor bişey iki çocukla özellikle. Şimdi diyorum ki kaydım silinmeden acaba yatay gecisle asciliga mı kayıt yaptırsam onlisans? Yemek yapmayı çok seviyorum elim de lezzetlidir en azından mezuniyetten sonra bir gün mecbur olsam bu bölüm sayesinde çalışabilirim. Hem de teoride biseyler öğrenmiş olurum. İlerde tekrar yks vs girmek zor olur ama kaydım olursa bı şekilde okurum dedim. Sizce?