anne2025 bebeğimde bönrek genişlemesi vardı doğduğunda, zamanla geçer dedi dr ama ilerlemiş. Birde bende çocukluğumda böbrek reflüsü vardı. Genetik olabiliyormuş o yüzden kızıma da bakacaklar. Ben küçükken çoook sondalı film çekindim ve gerçekten çok ağrılı bir filmdi sonrasında çiş yaparken çok ağrıyordu.