Kızlar ben bugün geçtim bebelac ta da sorun çıktığı için ama çok tuhaf geldi yapısı bana nemli gibi ve topaklanıyor gibi ne kullanıcaz şimdi biz bu bebeklere anlamadım ki 1 yaş 25 günlük kızım direk mamayı bırakmayı düşünüyorum gündüz de ek gıda ve inek sütü içiricem galiba artık hiçbir mama ya güvenim kalmadı kızıma karın ağrısı yaptı galiba ağrıdan uyuyamıyor sanki sürekli gaz çıkarıyor