wewee Kızlar selam. 8 aylık bebeğim olduğu için hangi güneş kremini kullanmalıyım bilmiyorum. Sizler neler kullandınız memnun kaldınız mı ?
cokbilmismom wewee mustela tek geçerim geçen sene kullandık denizde günlük hayattada hiç kızarmadı yanmadı vücudu
sonnenblume wewee benim de 8 buçuk aylık beyaz tenli bebeğim var 😢 siveno almıştım önce kendimde deneyim diye sevdim aslında çünkü benim tenimde beyaz ve çok hassas hemen güneşte kızarıp acır 🙂 memnun kalmıştım dokusundan ama burda bekleyip önerileri dinlemek isterim 🙂
gizematadeniz wewee gecen sene babyton aldim sarisin cocuk kapkara oldu 😂 babyton alma demeye geldim. Cok guneste kaldik hic yanmadık su kremle diyen varsa beni de aydinlatsin hayrina
gnsmm wewee ben de merak ediyorum yaza bebeğim 13-14aylık olcak ve felaket beyaz tenli hatta uv korumalı mayo önerisi de alabilirim bir de mayoyu uzun kol uzun bacak mı alıcaz napıcaz sıfır bilgi bende
gizematadeniz gnsmm decathlondan aldim uzun kol uzun bacaklı tulum cok guzeldi. Bu sene de decathlondan alacagim
Balbulutu wewee siveno kullanıyorum ama. Bu sene mustela stick alcam çocuklara. Ben kendime stick almıştım çok rahat sürmesi
livanurvealpinannesi61 wewee sıveno ve homm bitkiselin Güneş kremi çok güzel yazın kullandım memnunum