Gizemabc Melisa_m cok gecmis olsun. Normal dogum mu yaptiniz? Ben sezaryenle dogurdum; ama bende de oldu. 1 hafta icinde hemen genel cerraha muayene oldum. Cok sukur fitille, kremle gecti. Ameliyat olacak kadar ciddi olmasini ne etkiliyor acaba
Htcana Melisa_m eğer ankaradaysaniz birde gazi mustafa kemal devlet hastanesinde dr sultan suna dirican a muayene olmanızı tavsiye ederim