unnamed2305 Kızlar merhaba bebeğim düzeltilmiş 7,5 aylık takvim yaşı ise 9 ay, 6. Ayından itibaren babıldıyordu bababa mamama dedede diyordu ama 2-3 haftadır duymuyorum. Neden olabilir? Bu hafta alkış ve gel gel yapmayı öğrendi ama diğerini unuttu sanırım🥲