Merhabalar bende birevime yazılmayı düşünüyorum araba için ama baya korkuyorum dolandırılırız paramızı alamayız gibi birevime yazılıp alan var mı? Birde sistemleri tam olarak nasıl oluyor yarın gidip görüşüceğim ama önden sizlere sormak istedim belki fikri olan vardır diye.