Kızlar kargocu diyorki eee bu bölgeye teslimatımız yok bizde kargoları markete bırakıyoruz diyor 900 metre ilerimdeki yere böyle sey mümkün mu aras yurtici filan olsun bölgeye teslimat yapmadığını söylüyor
Bugünde aradı kargocu çocuk ablacım eve getirmiyor musunuz dedim bi duraksadi noldu abla bi sorunmu var dedi yani almakta zorluk çekiyorum dedim eee bulunduğunuz yer koy bölgesi dedi belli noktalara bırakıyoruz dedi diger yerlerde öyle yapıyoruz dedi bundan once izinliydi arkadaş diger kisi getirmisti
Sabah müşteri hizmetlerinden bilgi almak icin aradığım numarayı arayınca bu kisi direk çıkıyor engellemis olma ihtimali varmı çünkü numaramı ozele alinca ariyorum ama müşteri hizmetlerine bağlanamıyorum ay anlatabildim inşallah