birbebis_ bence öğle uykusu uyuması daha iyi olur vücudu dinlenir bütün gün yorulursa gece uykusu çok bölünebilir benim bebeğim de 28 aylık geçtiğimiz 1-1,5 ay boyunca aşırı derecede öğle uykusuna direndi sabahları geç kalkıp öğlen uyumak istemedi akşamüstü uykusu geldi o dönemde uyku gerilemesi oluyormuş o yüzden bebeğinizin de düzeni bozulmuş olabilir ama bizim şuan düzeldi öğle uykusuna devam ediyoruz