gizemtemel damloss hastanede yapistirilan banti neden hala sokmediniz ki enfeksiyon riski tasiyabilirsiniz allah korusun yara kapali kalmamali ucuncu sezeryanim ve sadece 1 hafta su gecirmez bant kullandım sonrasında gerek duymadim guzelce kurulayip batikon surup pansuman yaptiginizda sorun yasamazsiniz ama kapali birakmayin dikislerinizi
gurbetteanne10 damloss bana hastaneden çıkmadan bant takmislardi eve gelincede hemen duşa girmiştim bir sorun olmadı
mavideniz96 damloss siz daha duş almadınız mı sezaryenin ertesi sabah duş aldım ben su geçirmez bantla hemen duş alabilirdiniz
duyguerl Ben normal kilot giymedim kanamam durana kadar, dikişe değer diye korkuyorsan giyme, bez kullan kanama içinde daha iyi
busrara12 KendiEvimdeDeplasmandayim bana da Hastanedeyken yapıştırmislardi bikere değiştirdiler sonra kontrolde doktor çıkarmıştı o geçen süreçte her gün banyo yapmıştım sorun olmamıştı
KendiEvimdeDeplasmandayim busrara12 bende banyo yaptım her gün bantı çıkarmıştım 4.gün falan. 7.gün kontrole gittiğimde doktorum çıkarman iyi olmuş demişti. Zaten lohusayken insan çok terliyo ve süt akıyo hep hiç rahat edemiyordum ya banyo yapmadan
busrara12 KendiEvimdeDeplasmandayim aynen benim oğlum yoğun bakımdaydi her gün gormeye gidiyodum gitmeden yıkanıyodum mutlaka
1cocukannesi_1 damloss doktorum bandajsız duş alabilirsin demişti sadece dikişlere köpüklü şu gelmesin kese lif yada elinle temizlemeye çalışma vücudundan akan duru su temizler demişti duştan çıkıncada tüy ip bırakmayacak bi havlu yada pamukla pıt pıt yaparak bastırmadan iyice kurula göbeğin çok fazla dikişlerin üstüne sarkıyorsa göbekle dikiş arasına gazlı bez koyabilirsin kuru tutar demişti
1cocukannesi_1 damloss ve dikilince üstünü kapatmazsan daha hızlı ve güzel iyleşir demişti köpüklü şu gelmeme şartıyla bandajsız her gün duş almayı önermişti gerçekten de çok hızlı iyileşti
masalika Bant niye duruyor ki bende aynı gün cikarmislardi bidaha da bişey koymadilar üç gun sonra su geçirmez bantla yikandim bişey olmuyor
brn0655 damloss doktorum 2. Gün bandajı actıgında hergün banyo yap köpüklen ama orayı yıkama üstünden köpüklü su aksın ve sakın oturarak banyo yapma ayakta yap demişti bende öyle yaptım bir soorun yaşamadım enfeksiyon vb