Kızlar bebeğim 4.5 aylık. Doğduğundan beri pişik problemi yaşıyoruz ilk zamanlar sudokrem ve hamazinc iyi geliyordu geçiriyordu ancak 2 aydır ne yaparsam yapayım asla düzelmiyor. Sudokrem, hamazinc, hametan, madecasol , Bepanthol , mustela yani her şeyi denedim. Poposunu ıslak mendil kullanmadan zeytinyağlı pamuklu suyla siliyorum. Bez değiştirdik denedik daha kötü yaptı. Doktora götürdüğümde mantarlaşma olmuş mantar kremi yazıcam dedi trosyd kremi verdi onu da günde 4 5 defa kullanıyorum ama asla bir körelme yok pişiginde çocuğun poposu ciğer gibi alerjik reaksiyon oldu sanki. Ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardımcı olur musunuz