umayy06 Merhaba sevgili hanımlar bebeğinizin mamasına hakiki zeytinyağı katıyormusunuz kabız olmaması için
xbeyzax umayy06 hayır katmıyorum ama sürekli katılmaması lazım bence katıyorsanız eğer bağırsak bu sefer ona alışır bıraktığınız an daha çok zorlanır
denizeylul umayy06 bir ara kabız oldu o zaman biraz katmıştım ama sonra doktorumuz probiotik verdi düzeldii
accountant umayy06 doktor önerisiyle koyuyordum ben gaz ve kaka problemleri varken işe yarıyordu. 1 çay kaşığı koyuyordum günde 1 kez şuan 6 aylık ek gıdaya geçtik şimdide koyuyorum
umayy06 xbeyzax evet sürekli katmıyoruz alışmasın diye ama günde bir kere felan katıyorum zorlanmasın diye