Bi süredir böyleydi ama bu ay çok sıklaştı uyanıyor bazen meme istiyor bazen sadece pışpış demesini bazen üstünün örtülmesi için bazen örtülmemesi için bazen babası sağdan sola döndü diye bazem keyfi her şeye uyanıyoruz. Uyku eğitimine çok inanmıyorum ama eğer bu bi çözümse onu da düşünürüz öyle bi haldeyiz. Bu bi atak ayı mı nedir arkadaşlar