40+3 haftaligim dun nişanim geldi ondan sonra da suyum geldigini sanarak acile gittim acikligimin 2 cm oldugunu ve su olmadığını soylediler haftamin da son ultrasona gore 38+6 olduğunu soyledier halbuki son ultrasonum iki hafta onceydi onda da doktor 38 den soz ediyordu kafam karisti bu durumu yasayanlariniz oldu mu neye gore gidecem ben