Kızlar merhaba oğlum 16 aylık 10 kilo iştahsız kilo almıyor proteinli mama kullanmaya başladık daha yeni mamaya raporda çıkartılıyormuş alan kullanan rapor çıkartan var mı rapor için hangi bölüme gitmek gerekiyor deneyimlerinizi yazarsanız çok sevinirim