Kızlar ben en son Aralık 28 de hastalandım 3 gün önce gidip kan verdim beta 2.77 çıktı doktor olmazsan iki gün sona gel kan ver geç döllenme olabilir dedi o günden beri şöyle anlatayım doktora gittiğim günden bir gün önce test yaptım negatif sonra ertesi gün pozitif dün yaptım pozitif bugün yaptım negatif doktora gidicem tekrar ama çok saçma değil mi bu değerleri görüp hamile olan var mı biraz baktım netten var da yok da kafam karmakarışık