Bebeğim 1 yaşında ve bir aydır çok pişik oluyor.Sudo kullanıyorum ve de baby turco bez olarak.Domates yediğinde oluyor diye domates hiç vermedim zaten bir kez kayınvalidem bir kez eşim verdi suyundan.Çok seviyor ama vermiyorum.1 haftadır hiç ağzına koymadı yine pişik ve kanıyor minik minik arkadaşlar göz göz kırmızılımlar var ve delinmiş derisi 2 tane yerden resmen.Ne yapabilirim acil tavsiyeniz var mı:((