Tam 7 aylığız alt 2 dişimiz patladı 2 gün arayla 6.aydan beri gece ve gündüz uykuları berbat 7. Aya girdik hele daha kötü oldu saat başı kalkıyor bazen yarım saatte bir bile olıyor meme olmadan asla sakinleşmiyor uyumuyor emzik kullanıyor benide emzik etti iyice sallanarak uyuyor sonra sallıyorum çığlık kıyamet meme istiyor resmen 1 haftadırda emekliyor gün içinde hep esniyor ağlama halinde oluyor her şeyine dikkat ettiğim halde uykular berbat niye böyle oluyor kızlar