Merhabalar bebegim suan 9 aylik. 5.5 aylikken ek gida ya baslattim ama hicbir Zaman istemedi standard bile yok denecek kadar hatta bazi gunler hic. Ve bir iki haftadir mama da icmek istiyo gunluk toplasaniz belki 300 cc iciyordur. Daha onceside zor icerdi ama bi sekilde icerdi simdi asla agzini acmiyo biberonu itiyor kilo 8 ama dedigim gibi suana kadar Boyle buyuk sorun olmadigi icin `` bu kadara kadar geldi ama Boyle devam ederse eminim zayiflayacaktir Boyle bir durum yasayan var mi ne yapmaliyim doktor gecici olabilir dedi uzerinde durmadi cok her gun cc oranlarini kaydediyorum ve her gun agliyorum cok caresizim