4 aylık bir bebeğim var günde genelde iki kez mama içiyor ve kakası şimdiye kadar sarı renkteydi ama yeni bir paket açmıştım 1 haftadır kakası hep yeşil bu durumu yaşayan oldu mu toplatılan Aptmillerin seri numarasına bakmıştım kullandığımız o seri numaralardan değil bu bakterilerin yan etkisi neydi acaba bilen var mı