ornitorenkperi 5-6 kapaklı fazla değil mi? 3 kapaklı orta boy aldım, yanına da kitaplık dolabı aldım 2 yaşındayken. Yatağı da 100*200 almıştım tekrar yatak almamak için. İkeadan oyuncak dolabı almıştım, onu kardeşinin odasına transfer edeceğim. Büyüğüm bu sene okula başlayacak, oyuncak dolabı yerine çalışma masası ve sandalyesi gelecek. 5-6 kapaklı dolaplık kıyafet alınacak mı?