Kızlar 2 haftada bir 2 aile etkinlik yaptırıyor. Haftaya bizim sıramız. 3. Sıradayız. İlk 2 etkinlik çok iyiydi. İlk hafta yılbaşı süsü yaptılar ışıklı. Geçen hafta çiçek Ekimi ve ritim çalışması vardı. Çocuklar hepsinde çok eğlenmişler hepsi katılım göstermiş demekki ilgilerini çekmiş. Çocuklar okulunda ailesiyle birlikte etkinlik yaparken çok mutlu oluyorlar. Benim kızım da çok mutlu olacak eminim. Ama çıta çok yüksek. İlk 2 haftaki etkinlikler çok güzeldi. Ben de güzel 2 etkinlik arayışındayım. Kurabiye yapımı düşündüm. Hamuru evde yapıp götürüp orda açıp onlara kalıp bastırıp okulun fırınında pişirtebiliriz. Ya da hamuru da Orda mı yaptırsam kaşık kaşık sırayla un attırabilirim ama bu sefer etkinliğin süresi uzar. Hangisi daha güzel olur evden hamuru götürmek mi? Bir tane de fen deneyi olabilir diye düşündüm. Çocuk gelişimi mezunu annelerimiz çok var biliyorum. okul öncesi öğretmeni annelerimiz de vardır eminim. Bana güzel çocukların ilgisini çekebilecek etkinlik önerileri yapabilir misiniz kızlar? Fikir verirseniz çok sevirinim forumdan çok umutluyum bu konuda..