ebruylm doktorumuz kolikten dolayı bize bitkisel surubunu vermisti, sürekli gaz sancımız oluyordu. kullandık bir süre cok mucizevi sonuc aldım diyemem cunku doktorumda demisti ne yaparsak yapalım ilk 3 ay bunlar yasanacak kolik bebekte diye. 3 ay sonra kendiliginden gaz problemleri bitti, kendi gazını kendi cıkarmayı ögrendi öyle rahatladık. karın masajı, bisiklet hareketi vs iyi geliyordu bize