Merhaba anneler ilk defa kişisel bakım sorusu soruyorum galiba inşallah saçma bulmazsınız ya duştan sonra saçınızı nasıl kurutuyorsunuz ?Bu konu ben genç kızlığımdan beri problem yani benim saçlarım aşırı sık ve kabarık kalın telli bi saçım vardı saç kurutma makinesiyle kruutunca elektiriklenen kabardıkça kabaran bi saçım oluyordu(çalış süpürgesi gibi) bende o günden beri kullanmadım saçımın fazla suyunu havluyla alıp kendi halinde kurumaya bıraktım tabi dışarı çıkmıyorum ıslaksa.Ama evlendikten sonra gece geç vakitte duş almak zorunda kalabiliyorum ve 2 saat saçımın kurumasını bekliyorum yatmak için.Yoksa yastık sırılsıklam.Siz nasıl yapıyorsunuz bu işi?