kimkibuu asla ve asla tavsiye etmiyorum ben aldım keşke thermoad falan alsaydım. Karaca yapıştırıyor züccaciyeden aldığım tava bile bunlardan daha iyi hiç yapıştırmıyor pilavı falan onda yapıyorum. Ama bu karacanınkileri ne yapcam bilmiyorum hiç memnun değilim. En kötü bi salça kavururken bile yapıştırıyor salçayı tencereye. Bide yapışmaz özellikli diye aldık hiç alakası yok.