Bu ikiliden kullanan var mı? Hangisini tavsiye edersiniz? Veya başka önerdiğiniz takviye var mı? Şöyle enerjiyi yükselten iyi hissettiren. Çok yorgun bitkin hissediyorum kan değerlerime yakın zamanda bakıldı hafif B12 düşüklüğü var o kadar. Malum uyku uyuma falan sıkıntı gün içinde de çok yoruluyorum. Eşimle acaba takviye mı alsak dedik. Doktora sordum takviyeyi kullanabilirsiniz dedi ama marka vermedi. Kendisi de iş yerinde çok yorgun bitkin oluyor ne yapsak bilemedik bir sorayim dedim 😅