zeynep865 Gen5 kullanıyorum çok çok memnunum ben alırken v12 ile gen 5 arasında kaldım ama gen5 çekim gücü v12nin 2 katı o yüzden gen 5 aldım
kaf_ 15 çok ağır tavsiye etmem. 12 hala satılıyorsa alabilirsin ama onun da haznesi küçük. Çok önemli mi bence değil doldukça dökersin