yenianne1234 güle güle büyütün bebişinizi biz de doğumdan sonra ilk bir ay zor kilo aldık gıdım gıdım aldı resmen ama emmiyordu geceleri hep uyuyordu bizim dr gece mutlaka 2 saate bir emzir demişti biz uyandıramıyorduk bebişi yani gece beslenmesi daha hızlı kilo aldırıyor gece beslemesini atlamayın mümkünse