10 aylık bebeğim hala çok zor yemek yiyor toplasan belki 5 kaşık anca o da yemek kaşığı değil yani gerçekten artık çok zorlanıyorum çökmüş durumdayım o kadar uğraş et yemesin binbir türlü şarkı hareket yapmama rağmen çok zor bi süreç sizlerinde aranızda böyle bir durum var mı ne zamandan sonra oturuyor internette bakıyorum aynı ayındaki çocuklar ağızlarına tıkıyorlar bildiğin yemeği kendileri