8 aylık bebeğim var her diş döneminde hasta oluyor. Dün hastaneye gittik hafif ateş öksürük ve kusma vardı boğaz enfeksiyonu olmuş balgam doluymuş hep. Sizde de böyle oluyor mu ben mi birşeyler yanlış yapıyorum kendimi yiyorum 8 ayda 3 kere enfeksiyon geçirdi. Antibiyotik kullanmamaya çalışıyorum kendi doktorumuz önermiyor ama acile gittiğimde hemen antibiyotik veriyorlar yanlış mı yapıyorum ne yapabilirim