Kızımın ek gıda ile arası pek iyi değil ama bizim yediklerimizden hep ister, ağlar.
-Sabahları babası meyve suyu içerken Ben de kartondan pipetle içeceğim. diye ağlıyor. Ben de kutunun içine doğal meyve suyu sıkıyorum, şırınga ile. 😅
-Akşamları kola için de ağlıyor, onu da pekmez ve soda ile hallediyoruz. 🤣
-Kuzeninden hazır puding, Danino görmüş yerken. Bakkala gidince hep ıı der. Onu da evde puding yapıp o pakete koyup veriyorum. 🤣
Sizin var mı böyle hileleriniz?