17 aylık bizde böyleyiz o yüzden ben emzirmeyi bıraktım daha iki gün oldu gece saat başı kalkıyordu doğru düzgün emmiyordu da ama meme asında uyuyordu ön dişlerde sararma oldu ek gıda da yemiyor doktor memeye güvenip yemiyor dedi bende bıraktım emzirmeyi inşallah hem gece uykusu hem de beslenmesi düzelir