Şimdi kakası çok pis kokuyorsa leş gibi rota virüs olabilir eğer ateş veya kusma olursa ordan anlarsınız. Bizde ilk leş gibi kokuyordu ateş falan yoktu. Pis kokulu kakasından 3-5 saat sonra ateşi çıktı hemen hastaneye götürdük doktor rotadan şüphelendi kaka testi istedi. Yaptırdık ve gerçekten de rotaydı ama allahtan baya hafif atlattık aşı olmamasına rağmen