Benim oğlumda bugun 2 aylık oldu. Akşamları 11 buçuk civarı uyuyor gece uykusu yani. Sabah 6 ya kadar 2 kere uyanıp emip hemen uyuyor 5-6 dk sürüyor o aralıklar. 6-7 civarı ve o saatlerden sonra daha sık uyanıyor hava aydınlandığı için sanırım. Emip uyuyor yine. Mesela bugün 8 ile 9 buçuk arası uyanıktı ama yataktan çıkmadık hiç konuşma olmadı. Altını değiştirdim etrafı izledi sonra koynuma yatırdım öyle uyudu yatağa bıraktım. Daha sonra 11 buçuğa kadar falan uyuyoruz genelde. Uyanınca sallıyorum beşiği az bişey geri dalıyor. Beyaz gürültünün çok etkisi var bizde doğduğundan beri onu açıyorum sabaha kadar onunla uykuya dalıyor bide emzik kullanıyoruz bu aralar hemen gözler gidiyor. Çok sakin bir bebek maşallah. İnşallah böyle devam eder.