Kızlar ilk çocuğum az çok tecrübeli sayılırız artık ikincide geliyor🥹şimdi benim kızım 3.5 yaşında 6 ay sonra 4 yaş olucak inşaAllah ama son böyle bir haftaya yakın sabahları bu saatlerde uyanıyor öğlen uykusunu normalde 3 saat uyurdu sonra 2 ye düştü şimdi 1 saate hatta bazen yarım saat uyuyor bende hamileyim uykum çok geliyor hem kendim için hemde yatirmayinca aksama doğru yatiyor olacak ben napicam bilemedim acaba öğlen uykusunu istemiyor mu siz 3.5 yaşlarinizdaki çocuğunuzu öğlenleri uyutuyor musunuz? Veya ne zaman bıraktınız.