mavipatikk eşim 3. Olur ilerde bu büyüsün diyordu tövbe etti ahshsh asla diyor ahssjjd uykusuzluk zaten bir ara yaşıyordum sadece bebek oldu ablası 1. Sınıfa başladı aaaa aklıma geldikçe nasıl dayanmışım diyorum ahsjjs ama tek çocuk bilmiyorum bence kardeş olmalı ben tek çocuğum çok zorlandım paylaşmayı bilmedim mesela eşim kardeşine düşkündür ona yakın olsa anlamadım çok kıskandım içten içe o duyguyu bilmiyorum çünkü geçti ama geçene kadar.. birde ailenin tüm beklentisi sizde oluyor