Ftet hiç beklemeyin gidin oğlumda öksürük başladı çok hafif sonra burun akıntısı doktora gittik alerjik gibi dedi ama düzelmedi ilerledi 3 gün sonra tekrar gittim doktora neden bekledin bebeklerde hemen bronşite çevirir düzelme yoksa beklemekte yok dedi çok dikkatli olalım bebeklerimiz iyi olsun 🩷 ve her doktor malesef iyi olmuyor