Kızlar Allah aşkına sinirim bozuldu ya adu hastanesinden zırt pırt mesaj geliyor takip no, kod, reçete bilmem ne kadın numarasını sisteme yanlış vermiş büyük ihtimalle tcsi falan herşeyi bana geliyor napabilirim instadan bakıyorum isim soy ismiyle bir kaç kadın çıkıyor kalkıp hepsine yazamamda başına böyle bir şey gelen var mı ne yapabilirim hiç bilmiyorum off