mbabygirlm Adeti geciken tek ben miyim ya bu ay 5 gün oldu daha olamıyorum. Şubat ayı kısa ondan mı acaba
mutlukidss Üç gün oldu adet olmadım daha offf stresten öleceğim neden oluyor acaba sebebi nedir aralık ve ocak ayı düzenli oldum şubat ayı gelince gecikti normalde ayın 8inde olmam gerekirdi halen olmadım sıkıntıdan patlayacağım 😖
Elizmoms mbabygirlm 15 gün oldu hala olmadım hep düzenli olurdum ilk defa böyle oluyor hiçbir belirtide yok
mutlukidss mbabygirlm soğan kürü yaptım içtim canım bende işe yaradı sende dene istersen gebelik falan yoksa