Merhaba,
Ben 6 aylık bir bebek annesiyim. Bu yazıyı yaşadıklarımız başka bebeklerin başına gelmesin diye yazıyorum.
Her şey çok masum başladı. Hafif bir burun akıntısı, arada öksürük… “Üşüttü herhalde” dedik. Ateşi yoktu. Genel durumu çok kötü görünmüyordu. Ama meğer içerde fırtına kopuyormuş.
Bebeğim rsv adeno ve rino virüsü kapmış 3 virüsü ağır geçirdiği için zatüreye dönüşmüş ve ağır bi şekilde geçiriyor . Birkaç gün içinde nefes alışları değişti. Hızlandı, zorlaştı. Hastaneye gittiğimizde oksijeni düşmüştü ve yoğun bakıma alındı.
Sonra entübe edildi. Solunum cihazına bağlandı.
Biz bunun şokunu yaşarken, bir de sağ akciğer zarında zatüreden dolayı yırtık oluştu. Akciğeri söndü. Göğsüne tüp takıldı.
Bir anne olarak hayatımın en zor günlerini yaşıyorum.